Jumat, 18 November 2011

Tuhan Maha Kreatif

Selaput dara, dianggap kata saru, mesum, tabu, wagu tidak pantas di perbincangkan, digae judul makalah pun mesthi ditolak mentah-mentah. kabeh iku kan amergo cara berfikirmu wae sing salah. padahal selaput dara iku sakral, barang langka sing hampir tiap uwong mengharapkannya.

Jare Cak Nun "Ide penciptaan selaput dara sungguh luar biasa. Tuhan Mahakreatif. Ia mampu menyimpan konsep yang agung di balik wujud yang begitu sepele dan berbau tak harum. ketika pada suatu malam selaput dara pecah oleh sesuatu yang memang berfungsi untuk memecahkannya, selaput itu tak bisa diganti."

Selaput dara iku dudu serpihan plastik surga, melainkan watese nilai lan tonggak kehidupan, begitu bersahaja tapi mengisyaratkan kemutlakane Sing Maha Pencipta, Sumpah mung Gusti Alloh sing ndueni ide selaput dara, Lha nek mung dokter sing mencoba mengutuhkan kembali kepecahannya ora luweh mung koyo "maling picisan" sing diguyu, sampek kapan maneh awak'e dewe sek tetep mengelabuhi hal yang tidak bisa kita kelabuhi?

Cara berfikirmu ae sing salah, ibarat sepur utekmu iku lokomotif sing dipacu digalakkan menerobos abad mutakhir, tapi masinise adalah seks, sedangkan hati ono ing gerbong paling belakang.

Yen ono kata-kata sing kurang enak diwoco ing njero blog iki ojo njur age-age kesusu ngarani iku saru, utekmulah sing wes gak beres dipenuhi informasi pelajaran lan film saru.

Peli contone, tulisan lan kata-kata "Peli" pasti dianggap saru lan mesum, bukankah iki malah ayat kauniyah sing membuktikan Keagungan Tuhan, bukti keberadaan Tuhan, bukti kekuasaan Tuhan? jarang ono uwong sing berfikir tekan semono, mergo mikirmu ngangge utek tok tidak disertai hati, dosen pembimbing pun mesti langsung menolak yen "Peli" dadi judul skripsi. Iso gak sampean njamin pelimu iso ngaceng? ojo maneh ngacengne peli, nggae jadwal pelimu nguyuh sedino ping piro wae sampean gak iso gitu kok. yen wes kebelet ora knek ditunda, yen ora kudu nguyuh ora knek pelimu tok kon nguyuh. Tuhan Maha Kuasa. Tuhan Maha Kreatif. Sampai kapan maneh terus-terusan mengelabuhi sesuatu yang tidak bisa kita kelabuhi?

Pejoh, saru diucapne amergo sering dianggep sebagai kata-kata pisuhan, "Pejoh" iku kan bahasa jawa, yen bahasa arab lantas dudu pisuhan gitu ya? picik sekali cara berfikirmu, Al-Qur'an wae ora mung pisan pindo ngucapne kata pejoh cek salah sijine Surat Al-Mukminun ayat 14, Al-Qur'an ora misoh, iku dudu kata saru tapi iku ngelmu nda... "Pejoh" dianggep saru kotor tabu tidak pantas diperbincangkan dan diucapkan, padahal yen gak ono pejoh sampean yo gak bakalan ono koyo saiki iki. iku hakekate awakmu, asal mulane bahan lan proses penciptaan awakmu. Begitu Maha Kreatifnya Tuhan dengan ide-idenya sing luar biasa.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

26 engkang sampun komentar:

  1. tak ada kanvas yang mampu menyulap seperti karyaNya

    BalasHapus
  2. Wow.. dan simbah pinter banget membuat tulisan ini jadi lucu yang menyadarkan :->, lanjut mbah :D

    BalasHapus
  3. saru kui sakjane yo saking penake :-)

    BalasHapus
  4. Wujud yang begitu sepele dan berbau tak harum?? wes tau ngambu tho kang...wkakakakakka... :D

    BalasHapus
  5. jiantenan...! kadung membudaya pejuh ki misuh Jo..! lah.. serku ngono ngomong peli, pejuh, neng ngarepe wong akeh. masalahe, kabeh ngarani nek iku mau misuh. pora yo dadi gawe....!!! ugal-ugalan...

    BalasHapus
  6. emang sih mas.. seng mbok tulis iku ura saru jane.. tapi sak ngertiku enek bahasa halus lan kasar.
    misale bahasa haluse kontol iku alat kelamin cowok.
    nah muncul istilah saru iku amergo gawe bahasa kasar.

    BalasHapus
  7. lah iki admine yo saru, nyapo nyontohne seng barang2 ngunu kui, koyo gak enek liyane

    BalasHapus
  8. hhm menarik Postingannya..bisa aja yah jadiin bahan bginiian jadi artikel yang inspiratif..
    Kunjungi juga yah Web Flash saia Digital Printing Suppliers. Salam Kenal.

    BalasHapus
  9. @vick:bahasa kasar kan menurute bahasa indonesia, nek bahasa haluse neng boso jowo kan kromo inggil, Lha terus kromo inggili kontol opo jal?

    @Reza: namanya juga kere aktif mas, kalo sampean kn untuk mengetahui keberadaan tuhan pasti menggunakan ayat qouliyah, lha ini kn ayat kauniyahnya....

    BalasHapus
  10. ckakakakkakaa betul pak cm cara pengungkapan yg bikin beda.....

    BalasHapus
  11. di jepang bilang bisa memulihkan selaput dara seperti sediakala...

    BalasHapus
  12. wew... lk diwoco sak klebatan moto MEDENI, hhhhhh :)

    BalasHapus
  13. asuksese iku sing nyiamari,hahaha

    BalasHapus
  14. DIA begitu Maha Agung, menciptakan dengan tujuan yang telah ditentukan-NYA

    BalasHapus
  15. ya bgnilah seharusnya,jangan sok alim, tiap hari membaca kalimat toyibah tapi gak tau hakekat tuhan,sip mas.

    BalasHapus
  16. Sekarang serpihan plastik surga ini, sudah bisa diganti dengan serpihan plastik dunia modern alias oprasi plastik, gak tahu dah rasanya sama ato tidak...he..he

    BalasHapus
  17. Menurut saya yang paling hebat dari ciptaan tuhan ia membuat segala sesuatu berpasang-pasangan dan cocok satu sama yang lain.

    BalasHapus
  18. Lha nek enek prawan tuwe kae piye jal?

    BalasHapus
  19. Tuhan ki tarah yo embuh og, iso.... ae :D

    BalasHapus
  20. selalu.... dibalik kata2 saru ada S.E.S.U.A.T.U

    BalasHapus