Kamis, 24 September 2009

TIWUL

(Dari telo, ke gaplek, menjadi tiwul)

Asline panganan iki asale songko telo, Sak durunge kalah populer tinimbang hamburger, Tiwul dadi makanan paporite wong indonesia lho masamu....

Padahal Sego gaplek ki akeh mbanget manfaat lan segi positipe. koyo to :

1. Sego tiwul iku luweh awet wareg tinimbang panganan liane, asalkan lek mangan sing okeh, hehehe...
2. Luweh ngirit duit, mergo regane yo murah pol.
3. Ikut berpartysisapi program pemerintah, jare cinta praduk dalam negri.
4. Menghemat beras, lek mbendino mangan gaplek beras mesti awet.

Nah...sing terakhir, ternyata sego tiwul ke biso menyembuhkan seribu satu macam panyakit lho...lek sampean gelem mengkonsumsi sego tiwul alias sego gaplek tak jamin penyakit opo wae iso sembuh. tapi lek wis mengkonsumsi gek tetep wae ora mari, berarti penyakite sampean iku penyakit nomer seribu dua, hehehe....sing jenenge telo, digawe panganan koyo opo wae bentuk'e, tetep wae rasane telo. itulah mental orang Indonesia, Bermental Telo.
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

48 engkang sampun komentar:

  1. sedep pol....dat....nyango nggonaku,tak bagei iki lho....

    BalasHapus
  2. dhasar wong jowo... ming muni berpratisiprasi ae berpartysisapi kekekke.... Ngemeng-ngemeng moco posting iki malah marai luwe... pingin niwul;.

    BalasHapus
  3. slam kenal kang
    ora ngerti kang bahasa jawa heheheheh

    BalasHapus
  4. kasiate wis terbukti kok, mas, (padahal asline tuo aku, loh, wong aku kan laire jaman majapahit) sampeyan niku mesti aben dino mangan tiwul yo, makane kreatip banget, lah piye rak kreatip, lah wong topik sing orak mutu wae, nek sampeyan sing nulis aku gelem moco sampek bor kok, hahahahha....

    BalasHapus
  5. sebagai orang jawa seri sudah biasa makan tiwul. cuma mungkin cara bikinnya agak berbeza sedikit. cah ndeso biasa makam penget ubi?

    BalasHapus
  6. wah..
    enag kang!
    TiWuL..
    SedeP!

    BalasHapus
  7. Opo meneh di goreng,tambah sedep.yo ye?

    BalasHapus
  8. opo iku??
    ra tau mangan ngunuan....

    BalasHapus
  9. emmm...sryuuukk..nyam-nyam...
    wahhh niki engkang kaulo senengi,tapi sakniki teng kutho kaulo sampun mboten wonten ngkang sadean...

    BalasHapus
  10. ati2 mas steban,rawan penyakit lho...

    BalasHapus
  11. salam sukse aja sobat bahasanya gak ngerti hehehe....

    BalasHapus
  12. kyo utegmu kui...TELO hwakakaka piss masss

    BalasHapus
  13. Jaman saiki po isih ono thiwul mas ? kuwi pakananku biyen lo. Dadi kepengen maneh aku mas,.......

    BalasHapus
  14. salam sobat
    waduh mas,,tiwul saya juga suka,,
    saat di INDONESIA ,,saya sempatkan beli tiwul di pasar tradisional.

    masih suasana lebaran sobat
    selamat idhul fitri 1430 H
    minal aidhin walfaidzin
    maaf lahir dan batin mas.

    salam dari NURA di ALJUBAIL.S.A

    BalasHapus
  15. dadi kelingan kedadian tahun 70-an, mas. jaman kuwi jaman larang pangan. saben dina mangane mung tiwul karo sambel trasi, hehe ..... mesakke. saiki malah pingin mangan thiwul. isih nduwe rak, mas?

    BalasHapus
  16. Tiwul nek dimasak manis nganggo gula jawa, dipangan karo parutan klopo enom, weleh mas ... huwenak . . .!!!

    BalasHapus
  17. aku pesen tiwulnya mas....inget jaman kecil dulu sama nenek suka dibikinan nasi tiwul ...enak pake kelapa parut...

    BalasHapus
  18. Mental telo ki sing kepriye tho kang ?

    BalasHapus
  19. assalamu'alaikum wr.wb
    biyuh pean iki gawe aku kepingin wae,salah nek hongkong ga onok lho mas he..he..maaf kunjungan balik telat lha dino iki le,bur kerjone iki juga ape tugas nek cino maneh ..lam kangen sliramu he..he...makasih

    BalasHapus
  20. mang skarang masih ada pow kang?? yang mau maem tiwul??? hihihihi,....

    BalasHapus
  21. sego tiwul tetep leestari Kang.... ^_^

    Mbok ku yo seneng banget nek nemu panganan sing jenenge tiwul.... opo maneh nek dipakangan karo teri + tumis godong So.....

    Mantep tenan lah...... ^_^

    GO TIWUL.....

    BalasHapus
  22. Bahas Indonesianya apa yah kak *binun mode ON* trus kalo di Jakarta ada dijual dimana kak ? apa rasanya mirip ama Getuk Lindri **maap ya kak banyak tanya coz Tia asli nga tau huhuhuuh **

    BalasHapus
  23. sumpah kang,

    aku sego tiwul ra doyan...
    tapi yen telo di parut trus di wenehi gulo abang di campur kambil aku doyan

    yen nang suroboo jenenge serawut

    BalasHapus
  24. tiwul kuwi pancen uenaaakkk tenan kang...

    BalasHapus
  25. walah.....ternyata yo keh yo sing seneng sego tiwul?

    BalasHapus
  26. alah, aneh- aneh, tapi betul thiwul luwih enak ko hamburger, mergo rung tau njajal aku, tapi lek eneek malahan digabung, hamburger rasa tiul, ben enak, tur menyembuhkan penyakit ke seribu dua

    BalasHapus
  27. Walah priben jeh,Kang. Wis jamanne modern kayak mengkenen jeh isih ana sing doyan mangan sega tiwul. Ari ning Cerbon sing ngetop kuh jenenge sega aking.Ya,tapi bli apa-apa sing penting teteup waras bae ya. Salam goyang pantura,Kang

    BalasHapus
  28. nasi aking iku lek nggonaku jenenge karak kang...

    BalasHapus
  29. opo meneh sing di pangan sego intip garing terus di ombeni wedang kendi mabul...langsung mekar neng weteng, awet suwe wuareke.....geeeeerrrrrr

    BalasHapus
  30. wahahaha..., jadi inget ka kampung euy..!
    di lembur uing oge sarua, ngaranna gaplek.....

    BalasHapus
  31. Guaplek koon iki gawe postingan kok Tiwul keren titik ngono lo, gathot tah srawut he..he... Rioyoan disik yo Sepuroen kabeh salahku yo kang

    BalasHapus
  32. Wah enak hujan-hujan minta donk tiwulnya

    BalasHapus
  33. tiwul paporit neng jaman penjajahan yo tapi aku eseh seneng jek..

    neng ngrep sekolahan SD eseh enek seng dodol ki tiwul

    BalasHapus
  34. ndeso kabeh yo tibak'e,hahaha...

    BalasHapus
  35. ora usum tiwull mbahhhhhhhhhh

    BalasHapus
  36. kang..mbok awakmu dolan nggonku..he2..

    salam kenal..

    BalasHapus
  37. Kat sak'iki thiwul yo tetep populer. Malah mundak difariasi. Koyo nasi goreng thiwul, pecel thiwul, soto thiwul (saingane soto lamongan, tapi aku dewe yo durung tau ngrasakne).
    Tapi aku gak doyan ki lek gak dicampuri sego beras, di-mix lah istilahe.

    BalasHapus
  38. tiwul rego murah tur marai wareg.. geerr kung

    BalasHapus