Jumat, 18 Desember 2009

MBAH SURO

Mbah Suro, jenenge podo karo wulan lahire, jare bapakku laire mbah suro mbiyen iku pas malem tanggal siji suro jam 12 bengi, cangkeme ombo, untune gedhi-gedhi ketoro sangar yen mringis, kadang ora semaur yen tak celuk mergo bolongan kupinge ketutupan kuping lorone sing ombo tur dowo nglambreh teko gulune, rambut lan ulune mbah suro terkesan serem mergo dowo ora tau di cukur. sak jane sing nyebabne mbah suro luwih serem ki mergo neng nduwur batuke mbah suro thukul koyo sungu, cacahe ono loro medeni.

Sing luwih aneh maneh Mbah Suro kawit cilik songko lahir ki wis ora ndue tangan, tapi mbah suro nduweni keluwihan ono neng sikile, jumlahe sikil mbak suro ono papat ora koyo lumrahe menungso sing sikile mung loro.

Kiro-kiro jam limo sore Mbah Suro ngamuk, buengak-bengok ora jelas opo sing diomongne. Tak cedak'i alon-alon trus aku ndodok neng sandinge. Mripate mbah Suro sing bunder ireng mlorok ombo tandane Mbah Suro lagi murko. aku maleh rodok wedi. tak coba konsentrasi memahami opo sing dikarepake Mbah Suro, Tak enteni Mbah Suro arep dawuh opo.

Aku tambah penasaran urung ngerti opo sing diomongne Mbah Suro, ora sui Mbah Suro ujug-ujug mbuengok'i aku sing pas neng ngarepe,

"eMbe e e e e e ek......!!!!!"

Aku kuaget banget, lagek sadar.

"Oh iyo, aku lali urung ngarit, pantes wae bengak-bengok, ternyata wedusku urung tak golekne pakan."
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

56 engkang sampun komentar:

  1. Woo..Tibake wedus wis diretne durung..

    BalasHapus
    Balasan
    1. Saya sangat berterimah kasih banyak kepada MBAH SARTO atas bantuan MBAH saya sudah bisa membayar semua hatang2 orang tua saya bahkan saya juga sudah punya usaha kecil2an sendiri itu semua berkat bantuan MBAH SARTO yg telah memberikan anka jitunya kepada saya dan alhamdulillah berhasil,,ramalan MBAH SARTO meman memiliki ramalan “GHOIB” yang dijamin 100% tembus,jika anda mau bukti bukan kata2 silahkan anda hubungi MBAH SARTO di 082-378-607-111.

      Hapus
    2. MAS BEJO DI JAWA TIMURMinggu, 17 Februari, 2013

      Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH JENGGOT atas bantuannya saya sekaran sudah bisa sukses,dulunya pendapatan saya tidak seberapa karna pekerjaan saya cuma tukan jahit buat makan saja susah apalagi untuk membelikan susu untuk anak saya karna suami saya pergi meninggalkan kami entah kemana..saya dapat nomor MBAH dari teman saya dan akhirnya saya coba menghubungi MBAH JENGGOT akhirnya saya diberi nomor dari anka ritual yaitu (((6202))) dan alhamdulillah berhasil,,bagi anda yang punya masalah tentan keuangan atau masalah nomor togel yang tidak pernah tembus tembusingin silahkan hubungi MBAH JENGGOT di 082-333-999-868 dan berkat bantuan MBAH JENGGOT kini kehidupan keluarga saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya bahkan sekaran saya juga sudah punya usaha sendiri,silahkan anda juga buktikan sendiri.

      Hapus
  2. (maaf) izin mengamankan KEDUA dulu. Boleh kan?!
    Tak kiro bojone Mbah Putri tibake....

    BalasHapus
  3. tak pikir sopo sob, eh bak'e wedus

    BalasHapus
  4. Weduse disembeleh wae, mumpung jek wulan Suro...
    Disate opo digule.

    BalasHapus
  5. Wah Jowo tenan iki ...
    Mbah Suro iku tibaknya mbek toooo ...

    Salam saya

    BalasHapus
  6. mbah suro itu kakeknya cah ndueso ya kang?
    hahaha!!!

    BalasHapus
  7. ayo disembeleh, nyate iki enak e nyam nyam nyam

    BalasHapus
  8. Lah ndang di golekne konoh!!!

    BalasHapus
  9. kwakakakakakaa....
    wedhus'e di dol wae ben ra bengak bengok :D

    BalasHapus
  10. asem daran ku opo tibak e kembaran mu tow mas....ckakakaka

    BalasHapus
  11. kekeke ... tuwas tak waca tenanan, doh, tibake kok mung wedhus, hehe ...

    BalasHapus
  12. walah2 mas, pas mocone kadung serius2, mbayangne wong sing gak duwe tangan tapi sikile papat, wkakakakaka... bakne dadakno wedhus!

    BalasHapus
  13. mampir pagi sobat...
    Maaf banget nggak bisa koment.

    BalasHapus
  14. Wooooo lha wedHus Kie!!!!!!!

    BalasHapus
  15. salam sobat
    o jadi biar kelingan yo,,,ngarite nggo wedhus.
    Mbah SURO siip banget sindirane.

    BalasHapus
  16. duuhhh bocah...
    aku gak ngerti basane...

    BalasHapus
  17. Walah....kang...kang saking wedhine karo mbah suro ra kelingan wedhus'e drung dipakani wkwkwk
    Mulai saiki pean kudu sing tambah sregep yo ngarit'e mbah suro ben ora bengak - bengok trus wkwkwkw

    BalasHapus
  18. tak pikir mbah SUROMENTE kang,tibakke wedus tho

    wakakakakka

    BalasHapus
  19. mbah suro iku jare wong jowo singkatan soko (ngumbah keris asu ne moro), kerismu tok umbah....eee la koq malah wedhusmu sing moro, wakakakaka

    BalasHapus
  20. Jaman saiki cah ndeso wae iso ngeblog.... bareng wedhuse.

    Terima kasih sudah mau mampir ke gubukku.

    BalasHapus
  21. met sore mas, aku mampir lagi nih??

    BalasHapus
  22. kunjungan perdana dari makassar cuma bisa bilang hatur nuhun ora iso komen ora ngerti aku mas

    BalasHapus
  23. Sing kuwi sajake aku wis tau krungu. :)
    Ono manek kyai sing sikil papat ra duwe tangan....

    BalasHapus
  24. hahahahaa....
    enek-enek wae sampean iki mas...

    BalasHapus
  25. heuheu sebangsa kok gak njowo ta mas pean i :P

    BalasHapus
  26. komen sek ota njowo ritek ;)

    BalasHapus
  27. huasem tenan,ngerti ngono ndak komen aku tadi,dasar ndueso pol!!!

    BalasHapus
  28. oalah opo ambune padho karo sing ngarit!
    tak kandani yo nuansa pena iku lanang tulen!

    BalasHapus
  29. waduh sob aku urak mudeng iki baco yoo.. hehehehe..
    met hari IBU..

    BalasHapus
  30. wah sori mas penak eh pena,tak kiro cewek,hehehe...lha urung kenalan lho

    BalasHapus
  31. pdo ponorogone kang lam knl yo?

    BalasHapus
  32. ajari aku ngeblog dunk kak?

    BalasHapus
  33. cie ileh..
    enek2 ae we kie maz.
    jiakakakakk'
    hoalah doooz.. wedoz.
    :D

    BalasHapus
  34. opo yo..arek seri komen, nanti kalo salah diketawain oleh teman-teman. bisa ngerti sikit-sikit aja.

    BalasHapus
  35. saben sasi suro silit sapi saget singsot sae sanget suat suit sebab silit sapi suek sithik
    prang s ya?

    BalasHapus
  36. jiahahahahahahaha
    makanya jangan lupa ngerumput

    BalasHapus
  37. Oalah cah.. weduse gak sido di gae kurban wingi iko to?

    BalasHapus
  38. wekekekekeekek!
    kirain MBAH SURO itu nama orang Mas.... :-)

    BalasHapus
  39. mbah suro kie ...ndak yo pak mu......sakeleng ku.....wkwkwkwkw

    BalasHapus
  40. Waduh podo ngomong opo yo?? salam kenal saja deh.

    BalasHapus
  41. salam sahabat/eh sugeng kekoncoan ngunu wae he..he..
    weleh weduse ayo di beleh hiks..hiks..mas kabare apik ta?sekalian ngundut tresnaku marang sliramu ,wonten award kanggo pean muso sageto njupuk ya mas,sembah nuwun lan maaf nek bahasaku semrawut..he..he..

    BalasHapus
  42. Yo ndang digolekne pakan kono disek engko selak mati lawong wes bengok2 ngono,ngarit...ngarit wekekek...:D

    BalasHapus
  43. yoooiiiii....(sambil manggut-manggut)

    BalasHapus
  44. aku durung kenal karo mbahmu kuwi. suk tanggal pitu aku mulih. tak sowan nyang nggone mbahmu (mbah suro) ya...
    Sajen'e opo?

    BalasHapus
  45. ane ora ngerti mas dengan bahasa jowo ini hehe

    BalasHapus

  46. Demi ALLAH saya benar-benar yakin dan percaya angka goib KI SAMJOYO telah saya buktikan juga kemarin saya dapat,awalnya saya ragu tapi saya mencoba meghubungi lgi dan meminta angka juga sama KI SAMJOYO 3D SGP akhirnya tembus juga usaha 85 juta, sekarang sya sudah buka toko pakaian dan melunasi semua utang saya yg ada di bank, trimaksih KI SAMJOYO jasamu takkan kami lupakan, ini bukan janji tpi bukti silahkan bergbung dengan KI SAMJOYO DI (082 344 448 268)





    Demi ALLAH saya benar-benar yakin dan percaya angka goib KI SAMJOYO telah saya buktikan juga kemarin saya dapat,awalnya saya ragu tapi saya mencoba meghubungi lgi dan meminta angka juga sama KI SAMJOYO 3D SGP akhirnya tembus juga usaha 85 juta, sekarang sya sudah buka toko pakaian dan melunasi semua utang saya yg ada di bank, trimaksih KI SAMJOYO jasamu takkan kami lupakan, ini bukan janji tpi bukti silahkan bergbung dengan KI SAMJOYO DI (082 344 448 268)






    Demi ALLAH saya benar-benar yakin dan percaya angka goib KI SAMJOYO telah saya buktikan juga kemarin saya dapat,awalnya saya ragu tapi saya mencoba meghubungi lgi dan meminta angka juga sama KI SAMJOYO 3D SGP akhirnya tembus juga usaha 85 juta, sekarang sya sudah buka toko pakaian dan melunasi semua utang saya yg ada di bank, trimaksih KI SAMJOYO jasamu takkan kami lupakan, ini bukan janji tpi bukti silahkan bergbung dengan KI SAMJOYO DI (082 344 448 268)






    Demi ALLAH saya benar-benar yakin dan percaya angka goib KI SAMJOYO telah saya buktikan juga kemarin saya dapat,awalnya saya ragu tapi saya mencoba meghubungi lgi dan meminta angka juga sama KI SAMJOYO 3D SGP akhirnya tembus juga usaha 85 juta, sekarang sya sudah buka toko pakaian dan melunasi semua utang saya yg ada di bank, trimaksih KI SAMJOYO jasamu takkan kami lupakan, ini bukan janji tpi bukti silahkan bergbung dengan KI SAMJOYO DI (082 344 448 268)

    BalasHapus
  47. JIKA ANDA BUTUH ANGKA GHOIB/JITU 2D.3D.4D YG DI JAMIN TEMBUS 100% DI PUTARANG SGP/HKG SILAHKAN SAJA ANDA TLP KY JAYA DI NOMOR 085-342-064-735 TRIMAH KASIH

    BalasHapus