Senin, 15 November 2010

NGRETENG

Ngempakne lampu sien pas arep menggok nek nang gonaku istilahe jenenge "ngreteng", ngreteng huruf e diwoco podo karo huruf e nang kata tempe.

Isuk maeng nang prapatan ono bocah arep budal sekolah meh ketabrak montor songko mburi mergo pas arep menggok nengen telat ngreteng. akhire bocah mau diwei nasehat pak polisi sing lagi ngatur lalu lintas "Besok lagi kalo mau belok kanan jangan menyalakan lampu sien mendadak ya, bahaya."

Kata-katane pak polisi terngiang-ngiang nang kupinge bocah iku, mergo nek ketangkep pak polisi maneh dendone tambah okeh.

Sesuk'e bocah iku ketemu maneh karo pak polisi sing d'wingi, pak polisi tersenyum banjur ngomong "Nah...gitu dong, kalo menyalakan lampu sien tidak mendadak kan yang belakang gak menyalip, aman, gak ketabrak kan?"

"Aman piye to pak, goro-goro nasehate sampean ora entuk ngreteng mendadak aku malah di omeli uwong sak dawane dalan teko kene"

"Lha memangnya sejak dari mana kamu tadi menyalakan lampu sien?"

"Yo songko ngomah to pak, jare sampean ora entuk ngreteng mendadak, mulane lampu reteng wes tak empakne songko ngomah pas arep budal mau"

"KOPLAK"
Share this post
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger
  • More...

31 engkang sampun komentar:

  1. Pertamax, salam kenal juga dari saya???

    BalasHapus
  2. Walah, koplak tenen iki, lagi ngerti aku boso NGRETENG 1

    BalasHapus
  3. eruhmu mung istilah orgasme lho rif

    BalasHapus
  4. iso ugo di wastani "ngeSEN" amargo lampu iku di"celuk" lampu SEN (kok koyo jeneng duwit).

    BalasHapus
  5. (Maaf) izin mengamankan KELIMAAAX dulu. Boleh, kan?!
    Seng mesti bocah kuwi dudu muridku, Kang.
    hehehehehe

    BalasHapus
  6. ternyata pancet ae blogger siji iki, aneh bin lucuw

    BalasHapus
  7. Ga ngerti bahasanya. Jadi, kembali kepada slogan itu, "Yang penting komen"... :D

    BalasHapus
  8. kwkwkwk asli ora mudeng aku

    BalasHapus
  9. salam sahabat
    weleh belum baca kabeh dah ngakak aku mas,aku seneng banget nek kene iso ngelingke bab jawa,suwun yo .wassalamu,alaikum wr.wb

    BalasHapus
  10. melu komeng nek kene mas soko adiike mbak dhana selaku peng0-update dhanaonline com.xixixixi
    tak lupa met hari raya idul Adha yach good luck

    BalasHapus
  11. Dengan Ingatan Tulus Ikhlas, Selamat Menyambut Hari Raya Aidil Adha, Maaf Zahir Bathin

    BalasHapus
  12. doh, koplak tenan, hehe ....ya dikira-kira kapan negmpakke lampu siene. walah, lha kok malah saka ngomah. piye toh?

    BalasHapus
  13. Selamat pagi sahabat tercinta

    Saya datang untuk mengokoh-kuatkan tali silaturahmi sambil menyerap ilmu yang bermanfaat. Teriring doa semoga kesehatan,kesejahteraan,kesuksesan dan kebahagiaan senantiasa tercurahkan kepada anda .
    Semoga pula hari ini lebih baik dari kemarin.Amin

    Dengan bangga saya mengundang anda untuk mengikuti K.U.M.A.T ( Kontes Unggulan Muhasabah Akhir Tahun ) di BlogCamp. Tali asihnya sih tidak seberapa tetapi sensasinya sungguh ruaaaaaarrrrrrrr biasa.
    Silahkan simak artikel pengantarnya dengan meng-klik.
    http://abdulcholik.com/2010/11/16/kontes-unggulan-muhasabah-akhir-tahun/

    Terima kasih.
    Salam hangat dari Markas BlogCamp Surabaya

    BalasHapus
  14. Memang muride mas Segawon pinter tenaaaaaaaaan :D

    BalasHapus
  15. sing moco ora melu koplak to?

    BalasHapus
  16. aku mudeng sedikit.. bukan wong jowo.. tapi selalu pengen belajar boso jowo yo..??

    BalasHapus
  17. itu maksudnya sien apa sein sob ?

    BalasHapus
  18. Walah2 mas,tak kiro iki maeng arep crito opo..pas moco akhirane dadi ngakak !! :D

    chatbox mu endi tho mas??aku ra iso nyopo Sampeyan..ra nduwe plurk aku..

    luwih ndeso ketimbang Sampeyan mas.. haha ^^

    BalasHapus
  19. hahahaha..
    mesti iki pengalaman pribadi! haha!

    BalasHapus
  20. reteng e diklumpukne ndek lampu tengah wae

    BalasHapus
  21. lha Gatot Koco ngreteng'e nengen malah menggok'e ngiwo, nak eruh pak polisi rak yo malah di seneni yo'an..hahahhaa...

    BalasHapus
  22. ngreteng nengah enek gak yo?

    BalasHapus
  23. ngreteng nak nggonku pasuruan iku ngreteng rambut kang xixixi

    BalasHapus
  24. Assalamu 'alaikum wr wb
    kunjungan perdanaku neng kene,apek bngt blog'ke.aku salut...............

    BalasHapus
  25. Awas lek kreteng.. jebule kur anu doh

    BalasHapus
  26. halo mas, mampir numpang ngakak lagi di sini..
    kangen guyonanmu..

    BalasHapus
  27. ngreteng terus tekan ngomah yo tekor akine mas. lampune cepet matek.

    BalasHapus